W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wniosek o wydanie zaświadczenia o objęciu UPUL (zaświadczenie o lasach)

RSS
Sprawa: Wniosek o wydanie zaświadczenia o objęciu UPUL (zaświadczenie o lasach)
Kategoria sprawy: Ochrona Środowiska i Zasobów Przyrody
Komórka odpowiedzialna: Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zasobami Przyrody
Czynność: Wydanie zaświadczenia dla nieruchomości o objęciu uproszczonym planem urządzania lasu (UPUL) oraz wydaniu decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej na podstawie inwentaryzacji stanu lasów
Organ właściwy: Starosta Tucholski
Podstawa prawna:

art.18 i art. 19 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach 


art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 


art. 6 oraz część II ust. 21 i część IV załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej 

Wnioskodawca: Osoba fizyczna lub osoba prawna mająca interes faktyczny albo prawny.
Miejsce realizacji: Starostwo Powiatowe w Tucholi, 
Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Zasobami Przyrody
ul. Pocztowa 7A, 89-500 Tuchola
pokój nr 1,
tel. (52) 55 90 712,
Wymagane dokumenty:
  1. wniosek o wydanie zaświadczenia (wzór wniosku możliwy do pobrania w formie elektronicznej ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Tucholi),
  2. pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane),
  3. dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia,
  4. dowód uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.
Opłaty:
  • opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wnoszona jest z chwilą złożenia wniosku w wysokości 17,00 zł,
  • opłata skarbowa za pełnomocnictwo wnoszona jest z chwilą złożenia wniosku w wysokości 17,00 zł,
na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Tucholi:
96 8174 0004 0000 2163 2000 0002
Termin realizacji: Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy: Na odmowę wydania zaświadczenia lub wydania zaświadczenia o żądanej treści nie przysługuje zażalenie.

 

Dodatkowe informacje kliknij tutaj

Załączniki:

klauzula RODO WGNiZP
docx, 16 kB
Odpowiedzialny za treść: Starosta Tucholski
Wytworzył: Szymon Hoppe
Data wytworzenia: 12.11.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 12.11.2025 15:23
Ostatnio zaktualizował: Jacek Lorczak
Data ostatniej aktualizacji: 12.11.2025 15:23
Liczba pobrań: 3
Wytworzył: Szymon Hoppe
Data wytworzenia: 13.11.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 13.11.2025 11:56
Liczba pobrań: 0
Wytworzył: Szymon Hoppe
Data wytworzenia: 13.11.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 13.11.2025 11:56
Liczba pobrań: 0
Wytworzył: Szymon Hoppe
Data wytworzenia: 13.11.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 13.11.2025 12:00
Ostatnio zaktualizował: Jacek Lorczak
Data ostatniej aktualizacji: 27.11.2025 14:49
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.