W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania ZRiD na rozbudowę drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin-Zalesie w miejscowości Zalesie

RSS
Tuchola, dnia 02 sierpnia 2023 r.

Starosta Tucholski
   ul. Pocztowa 7
  89-500 Tuchola
 
BD.6740.5.2023.MŚ

O B W I E S Z C Z E N I E

 

Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 162) oraz art. 41, 49, 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.),

 

z a w i a d a m i a m,

 

że w dniu 14 lipca 2023 r. na wniosek Wójta Gminy Cekcyn, ul. Szkolna 2, 89-511 Cekcyn, reprezentowanego przez pełnomocnika Pana Wiesława Łuszyńskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Zakład Projektowania, Nadzoru i Usług Consultingowych INŻDRÓG S.C. Krystyna i Wiesław Łuszyńscy, ul. Chełmińska 106A/38, 86-300 Grudziądz, na podstawie upoważnienia nr 31/2022 z dnia 03 czerwca 2022 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia zezwolenia na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin – Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano do wykonania w szczególności budowę: jezdni bitumicznej, poboczy, zjazdów, wycinkę drzew kolidujących z inwestycją.    
Nawiązując do powyższego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi ul. Pocztowa 7, I piętro, pokój nr 101 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym), a także składać pisemne i ustne wyjaśnienia dotyczące rozpatrywanej sprawy (osoba prowadząca sprawę – Maciej Śmieszek, tel. 52 5590731).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny- art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks  postępowania  administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wyżej wymienionej inwestycji.

Odpowiedzialny za treść: Maciej Śmieszek
Wytworzył: Maciej Śmieszek
Data wytworzenia: 03.08.2023
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 08.10.2025 12:45
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.