W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia na budowę farmy fotowoltaicznej w miejscowości Zalesie

RSS
Tuchola, dnia 28 sierpnia 2025 r.

Starosta Tucholski
   ul. Pocztowa 7
  89-500 Tuchola
 
BD.6740.1.74.2025.MŚ

Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania

 

Zgodnie z art. 61 § 4, 41, 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) oraz art. 82 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418)

 

z a w i a d a m i a m,

 

że w dniu 08 sierpnia 2025 r. na wniosek Zalesie 1 Spółki z o.o., ul. Nowy Świat 33/13, 00-029 Warszawa, reprezentowanej przez pełnomocnika Pana Piotra Olechnowicz, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 23 lipca 2025 r., wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania działki i projektu architektoniczno-budowlanego oraz wydania decyzji o pozwoleniu na budowę farmy fotowoltaicznej „Zalesie PV I” o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na terenie działki nr ewid. 81/10 położonej w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w terminie 14 dni licząc od dnia publikacji niniejszego zawiadomienia, w Referacie Budownictwa Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, I piętro, biuro nr 101. Zapoznanie się z aktami sprawy możliwe jest drogą elektroniczną lub po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym (osoba prowadząca sprawę Maciej Śmieszek, tel. 52 5590 731, budownictwo@tucholski.pl).
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wymienionego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny - art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks  postępowania  administracyjnego.
Nie przybycie do tutejszego Urzędu w wyznaczonym terminie i nie zajęcie stanowiska w powyższej sprawie spowoduje rozpatrzenie wniosku o pozwolenie na budowę wyżej wymienionej inwestycji.
Odpowiedzialny za treść: Maciej Śmieszek
Wytworzył: Maciej Śmieszek
Data wytworzenia: 28.08.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 08.10.2025 15:04
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.