W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zapytanie ofertowe na realizację dostawy i montażu wyposażenia w ramach zadania: Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej

RSS

Zapytanie ofertowe na realizację dostawy i montażu wyposażenia w ramach zadania: "Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej"


Dnia 05.05.2023 r. Powiat Tucholski opublikował na stronie bippowiat.tuchola.pl zapytanie ofertowe na dostawę i montaż wyposażenia w ramach zadania: „Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej”. W terminie składania ofert do dnia 15.05.2023 wpłynęły następujące oferty: 
TORO Joanna Jasnosz,  Lisia Góra 55.963,80 zł brutto   
New Life Property sp. z o.o. Warszawa 49.500,00 zł brutto
Złożone oferty przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione. 
Michał Mróz 
Starosta Tucholski 

Treść zapytania ofertowego:  Zapytanie ofertowe na realizację dostawy i montażu wyposażenia w ramach zadania: 'Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej” (525kB)   

Załącznik nr 1: Formularz ofertowy (2706kB)   
Załącznik nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (2654kB)   
Załącznik nr 3: Projekt umowy (2663kB)   
Załącznik nr 4: Klauzula informacyjna (882kB)   

Odpowiedzialny za treść: Karol Gutsze
Wytworzył: Waldemar Kierzkowski
Data wytworzenia: 17.05.2023
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 24.09.2025 10:29
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.