W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zapytanie ofertowe - dostawa materiałów biurowych

RSS

ZAPYTANIE OFERTOWE - „Dostawa materiałów biurowych”


Powiat Tucholski zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.: „Dostawa materiałów biurowych” 

Treść zapytania ofertowego:  Zapytanie ofertowe (724kB)    
Załącznik nr 1  Formularz ofertowy (54kB)    
Załącznik nr 2a  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy (Część 1 pn. Materiały biurowe) (33kB)    
Załącznik nr 2b  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy (Część 2 pn. Papier) (12kB)    
Załącznik nr 3  Projekt umowy (61kB)   

Odpowiedzialny za treść: Anna Piłat
Wytworzył: Maciej Korda
Data wytworzenia: 22.12.2015
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 23.09.2025 09:19
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.