W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zapytanie ofertowe: dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej

RSS

Zapytanie ofertowe: dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania 'Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej'


Powiat Tucholski zaprasza do złożenia oferty na dostawę i montaż wyposażenia w  ramach zadania: "Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej ”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. "Wymiana platformy dla osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Wysokiej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować wyposażenie w  Domu Pomocy Społecznej im. Leona i Marii Jana Połczyńskich w Wysokiej adres: Wysoka 16, 89-502 Raciąż
DPS jest budynkiem wpisanym do rejestru zabytków.
Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego należy złożyć drogą elektroniczną (skan oferty) na adres starostwo@tuchola.pl w terminie do dnia 25.05.2023 r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


 Zapytanie ofertowe (2663kB)   
 Formularz ofertowy (2706kB)   
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (2654kB)   
 Projekt umowy (2663kB)   
 Klauzula informacyjne (101kB)   

Odpowiedzialny za treść: Karol Gutsze
Wytworzył: Waldemar Kierzkowski
Data wytworzenia: 17.05.2023
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 24.09.2025 11:25
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.