W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

Petycja w sprawie inicjowania działań zmierzających do zwiększenia efektywności i oszczędności poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii automatyzacji w procesach administracyjnych.

RSS

Petycja w sprawie inicjowania działań zmierzających do zwiększenia efektywności i oszczędności poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii automatyzacji w procesach administracyjnych.


Poniżej skan petycji:

 Petycja w sprawie inicjowania działań zmierzających do zwiększenia efektywności i oszczędności poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii automatyzacji w procesach administracyjnych (628kB)   

 Petycja w sprawie inicjowania działań zmierzających do zwiększenia efektywności i oszczędności poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii automatyzacji w procesach administracyjnych (1201kB)   

(data złożenia 07.05.2024 r.)



Podmiot wnoszący petycję wyraził zgodę na publikację danych osobowych (art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach, tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870)


Informacja o rozpatrzeniu petycji 

W odpowiedzi na petycję nr 2024/01 z dnia 6 maja 2024 r. Starosta Tucholski poinformował
Wnoszącego petycję co następuje: 

Działając na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. z 2018 r. poz. 870) zawiadamiam o negatywnym załatwieniu Petycji numer 2024/01 z dnia 06 maja 2024" wniesionej za pośrednictwem poczty elektronicznej dotyczącej inicjowania działań zmierzających do zwiększenia efektywności i oszczędności poprzez wprowadzenie nowoczesnych technologii automatyzacji w procesach administracyjnych powiatu.
Powiat Tucholski podejmuje działania mające na celu pozyskiwanie środków na cyfryzację 

i podniesienie poziomu usług świadczonych w starostwie oraz powiatowych jednostkach organizacyjnych powiatu. Na bieżąco zapoznajemy się z możliwościami dofinansowania 

i rozwiązaniami oferowanymi na rynku.
Obecnie Powiat Tucholski jest w trakcie realizacji dotacji w ramach dofinansowania „Cyberbezpieczny Samorząd". Jednocześnie informuję, iż obecnie nie ma możliwości pozyskania dotacji w kwocie 50.000,00 zł przeznaczonych na automatyzację procesów administracyjnych, ponieważ aktualnie na ma naboru na powyższy cel. 
Polski Fundusz Rozwoju nie posiada informacji o uruchomieniu kolejnych naborów. 
Związku z powyższym Powiat Tucholski nie zamierza skorzystać z oferowanej współpracy 
w tym zakresie. Zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy o petycjach, treść petycji została opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Tucholskiego.

Odpowiedzialny za treść: Jacek Lorczak
Wytworzył: Starosta Tucholski
Data wytworzenia: 22.08.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 22.08.2025 11:14
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.