W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

Wydział Budownictwa i Komunikacji

WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I KOMUNIKACJI

ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
Wydział podejmuje działania i prowadzi sprawy związane z realizacją zadań Powiatu w zakresie określonym przepisami prawa.  

NACZELNIK WYDZIAŁU
Zofia Reszka
tel. 52 5590705
pok. 113, I piętro
e-mail: powiat@tucholski.pl


Referat Budownictwa zajmuje się w szczególności udzielaniem pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów, zmianą decyzji o pozwoleniu na budowę, przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego inwestora oraz zgłoszenia: zamiany sposobu użytkowania obiektów, rozbiórki, budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali i powierzchni użytkowej, wydawaniem dzienników budów. 

Referat Komunikacji zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu rejestracji pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, wydawaniem licencji i zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego, realizacją zadań związanych z publicznym transportem zbiorowym, zadań z zakresu usuwania pojazdów i prowadzenia parkingów oraz usuwania statków lub innych obiektów pływających, nadzór nad stacjami kontroli pojazdów, nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców.

Odpowiedzialny za treść: Jacek Lorczak
Wytworzył: Jacek Lorczak
Data wytworzenia: 23.07.2025
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 23.07.2025 10:51
Ostatnio zaktualizował: Jacek Lorczak
Data ostatniej aktualizacji: 25.11.2025 10:37
Liczba wyświetleń: 1

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.