Wydział Budownictwa i Komunikacji
WYDZIAŁ BUDOWNICTWA I KOMUNIKACJI
ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola
Wydział podejmuje działania i prowadzi sprawy związane z realizacją zadań Powiatu w zakresie określonym przepisami prawa.
NACZELNIK WYDZIAŁU
Zofia Reszka
tel. 52 5590705
pok. 113, I piętro
e-mail: powiat@tucholski.pl
Referat Budownictwa zajmuje się w szczególności udzielaniem pozwoleń na budowę i rozbiórkę obiektów, zmianą decyzji o pozwoleniu na budowę, przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego inwestora oraz zgłoszenia: zamiany sposobu użytkowania obiektów, rozbiórki, budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; wydawaniem zaświadczeń o samodzielności lokali i powierzchni użytkowej, wydawaniem dzienników budów.
Referat Komunikacji zajmuje się w szczególności sprawami z zakresu rejestracji pojazdów, wydawaniem i zatrzymywaniem dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdem, wydawaniem licencji i zezwoleń na wykonywanie transportu drogowego, realizacją zadań związanych z publicznym transportem zbiorowym, zadań z zakresu usuwania pojazdów i prowadzenia parkingów oraz usuwania statków lub innych obiektów pływających, nadzór nad stacjami kontroli pojazdów, nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców.
| Odpowiedzialny za treść: | Jacek Lorczak |
|---|---|
| Wytworzył: | Jacek Lorczak |
| Data wytworzenia: | 23.07.2025 |
| Opublikował w BIP: | Jacek Lorczak |
| Data opublikowania: | 23.07.2025 10:51 |
| Ostatnio zaktualizował: | Jacek Lorczak |
| Data ostatniej aktualizacji: | 25.11.2025 10:37 |
| Liczba wyświetleń: | 1 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.