W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Wróć

Protokół nr 11 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Tucholskiego z dnia 13 września 2005 r.

RSS

Protokół nr 11
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
Rady Powiatu Tucholskiego
z dnia 13 września 2005 r.
 
 
 
Tematyka posiedzenia: „Ocena budżetu za 6 miesięcy 2005 r.”.
 
Temat zgodny z planem pracy Komisji Rewizyjnej przyjętym przez Radę Powiatu.
Oceny wykonania budżetu dokonała Komisja Rewizyjna w pełnym składzie.
Informacji dodatkowych dotyczących wykonania budżetu udzielała Pani Krystyna Siniło – Skarbnik.
 
         Komisja przy udziale Pani Skarbnik przeanalizowała poszczególne pozycje dochodów i wydatków budżetu za I półrocze 2005 roku.
 
Komisja stwierdziła, że:
 
- dochody budżetu zostały wykonane zgodnie z planem (54,63% planu rocznego), dotyczy to prawie wszystkich rodzajów dochodów, z wyjątkiem wpływów ze sprzedaży składników majątkowych (9,6% planu rocznego) oraz wpływów z różnych dochodów (37,97% planu rocznego).
Należy zaznaczyć wysokie wykonanie dochodów własnych (66,26% planu rocznego),     w tym udział w podatku dochodowym od osób fizycznych (51,42% planu rocznego);  
- wydatki budżetu zostały wykonane poniżej planu (45,16% planu rocznego), z tego: wydatki majątkowe wykonano w wysokości 20,8 % planu rocznego, a bieżące w 49,6% planu rocznego;
- w Dziale 600 „Transport i łączność” na remonty i utrzymanie dróg wydatkowano 62,7 % kwoty rocznej, a wydatki ogółem w tym dziale są wykonane w wysokości 54,5% planu rocznego.
Zarząd Powiatu powinien zwrócić uwagę, czy ujęta w budżecie na 2005 rok kwota         w pełni zabezpieczy potrzeby w tym Dziale.
 
Komisja Rewizyjna pozytywnie opiniuje wykonanie budżetu za I półrocze 2005 roku.
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                        Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
                 
 
                                                         .................................................
                                                                       Małgorzata Oller
 

Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Knieć
Wytworzył: Małgorzata Oller
Data wytworzenia: 13.09.2005
Opublikował w BIP: Jacek Lorczak
Data opublikowania: 10.09.2025 14:50
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.